Share your love

081229 Måndag

21:21
Idag har det varit fullt upp. Först åkte vi in till morfar och hjälpte honom med hans stereo. Sen vidare till Marieberg där jag köpte på mig en klänning och en kjol på rean, yes. Sen tog jag bussen till stan där jag träffade Jennifer och Melvin. Vi gick och åt på Creperiet, hur gott som helst, ska bli mitt nya stamställe. Så gick vi hem till lägenheten och tittade på tv. Så bestämde vi oss för att gå på bio, så vi gick på "Allt flyter". Den var rätt mysig, men den kändes längre än den var. Men det har i alla fall varit en väldigt trevlig dag. (:

Hanni ringde förut. Han frågade om jag ville jobba i helgen, och det vill jag. Jag har ju fått så lite tider, så jag behöver alla dagar jag kan få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0