Oh, it seems to me..

081210 Onsdag

12:10
Grattis, tjejen är sjuk igen! Feber, halsont, ont i öron och huvud. Here we go again. Grattis på namnsdagen också, förresten.
Åkte i alla fall in till BaMu:n, vi får typ inte vara sjuka eftersom kursen är så kort. Men det gick rätt okej ändå, men nu är jag seg som fan. Ska bädda ner mig i soffan och bara käka massa gott. Gör varma mackor nu, mums. Så ska jag bada och läsa tidningar, det är niiiiiice.


17:54
Har legat i horisontellt läge hela eftermiddagen. Snusade sött till Harry Potter, och väcktes lagom till Top Model. Jag mår verkligen asdåligt, kan typ inte röra på huvudet. Förmodligen bihålorna som spökar.Sist jag var såhär dålig låg jag däckad hela jullovet. Har dock inte särskilt hög feber, men det kommer väl. Annars är det ändå illa nog, uschusch.


22:01
Borde verkligen gå på terminsredovisningen imorgon, men om jag mår som idag kommer jag verkligen inte att palla. Fast det vore sjukt ovärt om man inte får sjunga på VK bara för det.. Men nu är jag ju verkligen sjuk, inte bara skolk. Känns lite dumt mot Kajsa också, ska ju sjunga med henne. Men är man sjuk så är man. Vi får väl se. Kommer förmodligen inte gå på s-blocket i alla fall. Är jag någorlunda pigg på dagen kanske jag kan åka in och sjunga med Kajsa i alla fall. Vi får se..
Blir nog inte lätt att sova i alla fall. Har bara legat i soffan hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0