It's allright

081230 Tisdag

22:18
Jobbat idag. Trodde det skulle vara segt, men det har varit alldeles lagom. Har varit lite överallt sådär. Fastan vi var många och det var lugnt så blev rasterna sena. Fattar inte hur det gick till. Jaja, alla fick sina raster i alla fall.

Familjen sitter och kollar på "American Pie: the naked mile", vi har kul.

Köpte lite grejer på H&M idag; en guldglittrig kofta med ballongärmar, ett par gorgeous guldörhängen och ett långt halsband med en glittrande kula. Nicenice.

Imorgon är det mnyårsafton, och nu har jag bestämt mig för att supa. Eller i alla fall ta mig ett par glas, haha. Vet dock inte riktigt vad jag ska ha på mig än. Var inne på min svarta tubklänning, men nu är jag mer inne på lila satinkjolen. Vi får se. Jag ska vara fabolous i alla fall. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0