I'm screaming out loud

081209 Tisdag

16:46
Drömde massa jobbiga drömmar om att jag kom för sent, och typ missade lektioner inatt. Man blir rätt stressad av det..
Var skoj på psykologin idag. Vi pratade om dröm och sömn, och det blev rätt livliga diskussioner kan jag säga. Lektionen gick snabbt i alla fall.
Duktig tjej har gjort klart både försäljning&service och naturkunskapen idag. Bra jobbat.
Det kom in en gubbe på lektionen på WUC idag. Han var helt weird, men jag misstänkte snabbt att han var en sån där som man skulle ta signalemente på, och så var det. Jag fick ett rätt bra hum om hur han såg ut, fast det kanske mest berodde på att jag just var lite förberedd.
Sov som tusan på bussen hem, vaknade inte ens i rondellerna. Tur att det var någon som skulle av innan min hållplats, annars hade jg nog sovit vidare till Garphyttam.
Ska nog inte göra något speciellt idag, typ öva på pianot, uppspel imorgon..


17:53
LYCKA! Jag hittade ett paket krokantglass i frysen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0