Don't go wasting your emotions

081228 Söndag

19:48
Massa folk på jobbet idag igen, som väntat. Fast tre fler än igår, det var ju bra. Stod i disken idag igen, det var skönt som tusan.
Efter jobbet skjutsade jag hem Viktoria, och sen åkte jag till pappas jobb och tankade, och efter det vidare till Ica Maxi där det inhandlades tandborste och tamponger. Mamma funderade över var jag var, haha.

Imorgon är jag ledig, skönt. Ska in till Marieberg, igen. Kolla lite på rean, i alla fall blir det nog ett köp på Gina, men mest ska vi in för att handla mat till nyår. Och så ska jag förhoppningsvis leka med Jennifer, väntar på svar från henne. Det blir nog bra.

Ska bara jobba tisdag den här veckan. Lite sugit, jag hade lätt kunnat jobba mer. Men men. Man kanske blir inringd, Hanni vet ju att jag vill jobba. I alla fall kanske man kan få jobba måndag eller tisdag innan skolan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0