Believe it or not

081203 Onsdag

17:20
Helt okej dag idag. Lite småmys att det snöat, mindre mys att det försvann lika fort.

Kändes bra på ensemblen idag, bra inför imorgon. Dock inte helt okej att två av grabbarna var borta, det lär bli problem imorgon. Tur att vi har "extra" ensemble.

Varit med Jennifer och Melvin idag. Vi gick upp på stan och åt lunch på Kompassen. Sen kollade vi lite julklappar åt Melvin. Sen träffade vi Karin, och då ville Melvin ha mat så vi fick fika lite på Bells. Vi planerade att gå ut på fredag. Är egentligen inte så himla sugen, men det får nog gå.

Ikväll blir det plugg, med inslag av Bonde söker fru. Jag rokar verkligen inte plugga, men har heller ingen lust att få dåligt betyg på provet..

Känns väldigt bra med min frisyr, har fått många komplimanger för den idag. Och det är ju alltid skönt. (:


19:32
Går trögt att plugga.. Men nu är jag glad ändå, för min mobil kommer att finnas från och med den elfte, yay!


21:44
Nu orkar jag inte plugga mer. Det jag inte kan nu, kan jag inte sen heller. Nu blir det sovas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0