What difference does it make?

080823 Lördag

11:07
Arn var bra. Ganska i alla fall. Denna var nog aningens bättre än ettan. Men det är ganska sega filmer, men ändå intressanta.

Sov gott och länge inatt. Skönt. Jag gillar när man känner sig utvilad på morgonen.

Ikväll ska jag, Tommy och Marcus vara barnvakt åt Linn och Petter. Vi ska vara hemma hos mormor. Det blir mys.

Ska nog försöka städa lite idag. Och gå på promenad. Det är ju finfint väder ute. Finally..


12:56
Vad duktig jag har varit idag. Dammsugit rummet, bytt sängkläder, vattnat blomman. Och dessutom har jag sorterat in alla mina brända DVD-skivor i den stora cd-bagen jag fått av Tommy. Det tog banne mig tid. Men lättare att leta nu när de inte bara ligger i en stor hög.

Nu börjar hösten komma på allvar. Det är fitn väder, men det är inte särskilt varmt för det. Plommona har börjat mogna. Snart slut på svältperioden, hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0