Vem ger mig stöd när jag är svag?

080815 Fredag

17:23
Gick upp okristligt tidigt idag, i alla fall för att vara en "ledig" dag. Nationellt prov matte B 08:30 i auluan. Bläes.

Jag hade packat iordning värsta påsen med alla skolgrejer, men när jag skulle ta ett skåp stod det att man itne fick det förrän när skolan börjar. Sugigt. Fick ringa mamma så hon kunde åka tillbaka och ta med påsen, aldrig att jag hade kånkat på den hela dagen.

Provet gick i alla fall skit, mycket sämre än förra. I alla fall kändes det så. Skit också. Fast jag har ju två gånger till på mig, och får jag ändå IG tar jag bort kursen helt. Jag tänker i alla fall inte läsa om kursen i trean, så det så.

Hade tänkt förnya mitt medlemskort på Haga efteråt, men det var stängt. Bajs. Tajmade i alla fall bussen bra. Fick gå runt på stan. Kollade min lön, ca 7 000. Jag blev besviken. Tyckte inte riktigt det var mödan värt.. Men aah, pengar är det ju i alla fall. Fast de kommer gå åt.. Nu på en gång. Usch, det blir shoppingdetox.

Träffade min babe på stan i alla fall och vi firade vår ett-år-och-nio-månaderdag med att äta lunch på Krämaren, rostbiff med potatissallad. Sen gick vi på stan lite, jag fyndade smink från Viva la Diva på Lindex. Mums. Sen råkade vi missa bussen, och sen insåg vi att nästa inte gick på typ lååång tid, så vi lyxade till det lite och gick till Fröken Brogrens och fikade. Mumsigt värre.

Vi har kollat lite resor idag. Det lutar åt Mallorca eller Grekland. Eventuellt Turkiet. Men det blir nog tyvärr att åka från Arlanda, jag vill verkligen helst åka från Örebro. men vi får väl se.

Ikväll är vi ensamma hemma med Marcus. Mamsen och papsen ska iväg med husvagnen, igen.. Vi ska i alla fall mysa med film och tacos. Yeah baby.


21:15
Grabbarna kollar på "Don't mess with the Zohan". Det är en adam Sandler-rulle, men jag måste säga att den är asdålig. Den enda film signerad Happy Madison som jag inte älskat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0