It's all because of you

080822 Fredag

13:17
Inatt trodde jag att jag fick blindtarmsinflammation eller något annat läskigt. Jag vaknde och mådde illa och hade jätteont i en punkt vid sidan på magen. Kunde knappt sova. Vaknade flera gånger. Var nästan så jag skulle sjukanmäla mig, men bestämde mig för att vara stark och gå till skolan ändå. Men jag var seg i hela kroppen, som efter en riktigt infektion. Och ontet i magen känns som en rejäl träningsvärk. Men det förklarar ju inte det starka illamåendet och frossan. Läskigt var det i alla fall, men nu har det nästan gått över.

Var ganska ovärt med projektarbete idag. Tycker inte jag fick nån information som jag inte visste om redan.

När jag skulle åka hem fick vi stanna vid södra allén och byta buss. Förstår inte varför de inte bara kunde byta busschaufför. Helt skumt. Konstigt att de gjorde det just där också. Jaja.

Ätit lunch. Orkade inte göra iordning något direkt, så jag gjorde bara en sallad. Asgod. Den bestod av fetaost, krossad ananas, morötter, röd paprika och tomat. Yummy.


Ska bara ligga framför tv:n hela eftermiddagen tänkte jag. Skönt. Det är det bästa mot magont.


17:15
Eftermiddagen har flugit fram i soffan. Så skönt. Ska nog ta mig i kragen och åka fram till affären och hämta paket från Yves Rocher. Vad nu det kan vara för något? Beställde i och för sig igår eller när det nu var, men det kan ju inte vara det.. Fast jag har i och för sig inte öppnat brevet än heller.. Det kanske är nåt helt annat. Well, well.


18:18
Det var en mascara som jag hade glömt vort att jag beställt. Får prova den ikväll. Hoppas den är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0