It's a favour

080829 Fredag

18:59
För första gången sen jag vet inte när försov jag mig. Hade glömt ställa klockan igårkväll. Vaknade klockan nio, då min första lektion började. Som tur var skulle Marcus och pappa in till stan, så jag fick skjuts till skolan. Hann i alla fall ha PA och piano.

Efter skolan åkte jag upp på stan. Bokade om min linsundersökning och sen gick jag till H&M. Jag hade en värdecheck på 50 kronor där så jag köpte mig tre par örhängen och ett läppglans. Väldigt värt pengarna.
Träffade babe. Jag var hungrig så vi gick och käkade på La Baguette. Eller ja, jag åt och Tommy tittade på eftersom han precis ätit frukost.
Kollade efter nya glasögon. Ska nog köpa två par på Specsavers, eftersom man får två till priset av ett. Fanns en del snygga.

Nu är vi i Nora. Vi har varit ute med Engla, hon tyckte det var jättemysigt. Och så har vi lagat mat, klyftpotatis och kycklingfilé. Det blev supergott! Har även varit på Konsum och köpt gotti till kvällen.

Nu ska vi snart kolla på Iskariot. Hoppas den är bra.

Imorgon är det Noramarken, det ska bli mys.


22:16
Det känns som att klockan är supermycket, midnatt minst..

Pappa ringde nyss och berättade att Marcus ramlat ner från ett träd och brutit armen. Tydligen var det ett väldigt komplicerat brott, armen såg ut som ett z och han ska få operera armen inatt. Stackars liten. Han spelar så himla tuff, men han är egentligen jordens största mama's boy, och han kan bli så orolig av sig. Tur att han har mamma hos sig över natten åtminstone. Får köpa något fint åt honom på marknaden imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0