I'm so moving on

080804 Måndag

09:17
Nu är det ny vecka igen. Sheisse, vad det går fort. Snart börjar skolan igen..

Jag vaknade flera gånger inatt och var pigg. Fick kolla på Vänner för att somna om. Drömde såklart om jobbet, vad annars?

Jobba idag igen, of course. Ska höra om jag kan få sluta lite tidigare, mår inte toppen. Men vi får se. Jag kanske har en jättesoft dag, ibland är det ju så.

Ska i alla fall till Tommy ikväll. Mysen. Det är bara denna gången vi kan ses den här veckan, sen jobbar vi.

Jag längtar som tusan tills vi ska iväg på semester. Det ska bli så skönt! Och grymt mysigt att bara åka vi två. Förmdoligen blir det i mitten eller slutet av september, och antagligen till Grekland eller Cypern.
Jag kom fram till att det inte spelar någon roll när vi åker, för jag behöver ändå vara ledig en vecka från skolan, så vi kan lika gärna åka nu. Och det vore väl kul för Tommy att vaar på semester när han fyller 20..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0