I don't deserve all of that

080831 Söndag

11:08
Middagsluren igår gjorde visst susen. Vi gick inte och la oss förrän halv fyra inatt. Jag har inte varit vaken så sent på många år. Och tänk att  jag låg i sängen och kollade på film! Jag som alltid somnar på en gång.. Blev som jag sa igår "Lilla Jönssoligan och cornflakescupen" och "the Strangers", men sen blev det en massa "Wildboyz" och "I en annan del av Köping".

Idag blir det i alla fall hemfärd. Jag är skabbig som få, men det får vi stå ut med.


18:08
Det blev till att fara direkt hem till farmor och farfar, mamma och Marcus hämtade upp mig på resecentrum. Bussen var smockfull, fick stå framme hos chaffisen. Fast det gick bra.

Jag tror jag har gått och blivit sjuk. Illa, illa, har inte riktigt tid med det. Vi får se hur det utvecklar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0