Hold the line

080817 Söndag

10:44
Sovit gott inatt. Det gillar vi. Det är ju fantastiskt skönt att sova.

Började även denna morgon med att bada, jag tror jag är beroende.. Provade min nya duschcreme som jag köpte på Ullared och OH MY GOOOOOOD!!!!! vad den luktar gott. Helt sjukt. Jag började låta som Monica i Vänner, i det avsnittet när hon får massage av Phoebe. Gudars, den luktar vanilj och shea. MUMMMMMS!

Jobba idag. Sista dagen för detta sommarlov. Sååå skööööönt. Jobbar nästa helg och sen är det bara varannan helg, wihoo. Måste dock börja söka nytt jobb..


19:20
Idag har jag fyndat byxor på Cubus. Ett par hallonröda, supersnygga! Och priset var sjuuukt billigt, håll i er; 70 (!) kronor! My God, nog sommarens mest värda tror jag. Wei.

Var helt okej på jobbet idag. Var lite i disken, lite i lobbyn och lite i coffeeshoppen. vi gillar't. Sjutk skönt att jag inte ska jobba på en heeeel vecka. Känns som semester att börja skolan.

Imorgon kanske det blir Stockholm, inspelning av Boston Tea Party, med Tommy och Ola. Vi får se. Eller så händer nåt annat kul.


20:25
Jag börjar tveka inför Stockholm. Anledningen är att jag hela dagen har varit sjukt kissnödig, som om jag inte blir färdigkissad. Jag är i och för sig en så kallad "stresskissare", men jag har alltid haft det så, och jag har aldrig känt såhär förut. Det är verkligen jättejobbigt, kissnödig hela tiden. Då kan man ju inte åka timmar i bil och sitta timmar på inspelning..


21:55
Nu har vi nästan bokat resa. Jag har hittat min drömavgång och mitt drömhotell, för cirka 4 000 kronor. Jag hade kunnat betala på direkten, men Tommy är en mes, och vill vänta med att boka tills han vet hur mycket han får i lön. Jag vet ju redan att han kommer få massor med lön, men ändå. Men visst, en vecka kan jag väl vänta. Men jag kommer ha värsta nojan över att resan ska bli dyrare, eller ta slut. Då blir jag lite ledsen i ögat. Men bara lite. Det finns faktiskt andra trevliga elternativ. Båda mina alternativ ligger i alla fall på Mallorca. Så hur som haver är jag ganska säker på att det är dit vi kommer bege oss. Och nästan lika säker är jag på att vi kommer att åka nångång runt 15 september. Mitt drömalternativ åker 13 september. Det är perfect, två dagar innan lön. Men som sagt, vi får se hur det blir.


22:31
Aaaaaaaah!!!! NU är vi på väg, vi är äntlogen PÅ VÄÄÄG! Resan bokad till Alcudia, Mallorca, 13 - 20 september. Happyhappyhappy! Spektaklet gick på nära 10 000 för oss båda, så värt! Jag är lycklig! Det är det dyraste köp som gjorts med mitt kontokort.. Hohohohoho! Checka bilddagboken för mer info!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0