Going through hard times

080805 Tisdag

08:41
Det var ganska mycket folk på jobbet igår igen. I alla fall tillräckligt mycket för att jag inte skulle få gå hem, fastän jag sa att jag inte mådde bra. Freakade ut totalt när jag tappade ut all min sylt och grädde till pannkakorna. Damn it.

Regnade utav bara helvete när jag skulle ta bussen hem till Tommy. Typiskt. När jag för en gångs skull ska åka buss så regnar det.. Som tur var hade jag ganska så vattentäta kläder (chinos, BikBok, sweatjacka, Gekås), så jag var i alla fall inte dyngsur. Men var skapligt kall när jag kom hem i alla fall.

Idag är det också dåligt väder. Tommy vaknade precis. Vi ska in till stan om ett par timmar. Tommy ska färga håret, yay.


16:12
Att det ska vara så kallt ute. Det känns att hösten kommer krypande..

Efter att ha shoppat, och Tommy fått sitt hår färgat, gick vi till Sallad Inn (stavn.?) och åt jättegod kycklingkebab. Nicenice. Sen åkte vi hem, och här är jag nu.
Shoppingen slutade med;
- svart linne, Gina Tricot (likadant som jag redan har + vitt, toppen som baslinne, använder varje dag typ)
- rödblå skjortklänning, Indiska (lite väl stor, men blir super med skärp!)
- skrivbok med små "monster" på, Lindhska bokhandeln (ska ha till projektarbetet)

Ikväll ska vi gå på nya Batmanfilmen, se om Hetah Ledger är så super som alla påstår. (:


21:30
Åh, filmen var för bra! Och ja, Heath Ledger stal showen! Christian Bale, släng dig i väggen! Jag trodde filmen skulle ta slut flera gånger, men så hände nåt nytt spännande och det bara fortsatte. Helt klart flaggan i topp för the Dark Knight! Pusspusspuss på Heath.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0