Can't stop loving you

080803 Söndag

09:48
Jobbdags igen. Börjar elva. Hoppas, hoppas, hoppas att jag har två raster idag också, sjukt värdelöst med bara en. Kommer få jobba typ sex timmar i sträck annars, vill inte.
Måste åka tidigt till jobbet igen eftersom det är lättast att komma in utan kort om man passar på när bussen kommer, eftersom massa folk ska jobba..

19:04
Nu börjar jag verkligen känna av stressen igen. Detta är inget jag förr upplevt. Jag är lättstött, vresig, får panik och har flera gånger under senaste veckorna nästan börjat gråta för att det blivit för mycket. Tur då att jag är så bra på att dölja..
Jag mår så psykiskt dåligt på jobbet nuförtiden, så det är inte sant. Jag klarar snart inte mer..

19:29
Har pratat massa med mamma. Vi kom överens om att jag inte kan ha det såhär. Nu ska jag jobba som vanligt fram till skolstarten, och sen ska jag göra upp med Hanni om att jag bara ska jobba två helger i månaden. Det kommer att svida i plånboken, men det måste det vara värt. Samtidigt ska jag försöka söka nytt jobb, främst på Ica här hemma. Det voer så skönt. Men jag måste helt klart trappa ner. Jag klarar inte sån här stress. Jag låter som värsta mesen, men det är sant. Jag mår sjukt dåligt av för mycket stress. Jag har alltdig varit sån. Fröken duktig, när det väl gäller. Hemma är jag största latmasken, men på jobbet är jag som värsta arbetsmyran. Slacker? Jag? Nej, det är jag som gör allt och lite till. Herregud.. Hur har jag kunnat jobba i stort sett varje helg i ett år nu? Och samtidigt gått i skolan. Damn..


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Hej!



Jag är medlem på en bra sida där du kan få poäng och sedan presenter



Bli medlem här

http://www.SuperGratis.se/?r=43278



Mvh N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

2008-08-03 @ 09:53:18
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Jag undrar vad ditt drömjobb är och hur du planerar att nå dit? Var med och läs om andras drömjobb så kanske du får svar på många frågor du har genom att både dela med dig och ta till dig av vad andra har att säga

2008-08-03 @ 09:55:27
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0