Alla som inte dansar är våldtäktsmän

080820 Onsdag

13:39
Idag har vi lekt med våra nya ettor. Min grupp hade disco, i äkta mellanstadieanda. Vi körde en massa limbo, och den där leken där man ska dansa som tusan och sen frysa när musiken stannar. Vi hade sjukt kul, men fyyyy faaaan så det lukatde i salen sen. Stackars ettorna som skulle ha lektion där sen.. Det var en ren bastu, fläkten funkade inte.

Måste bara säga att detta med matsalen är en katastrof. Idag var det kö bort till lilla scenen. Så sjuuuuukt mycket folk! Jag fattar inte varför de inte har byggt ut matsalen under sommaren. Om vi redan var 200 för många förra året, hur tror de då att det blir när vi är ytterligare 200 för många? Helt stört. Lunchen kommer bli en pina.

Nu luktar jag svett som bara den. Inte nice. Tur att jag i alla fall var smart nog att ta av mig t-shirten och bara ha linnet. Annars hade jag fått gå med en blöt tröja också, blääää.

Ska nog ta mig en liten tupplur, är jättetrött. Kommer ha värsta träningsvärken efter denna dans. Usch. Men då har man tränat för dagen i alla fall.

Ikväll blir det bowling med Tommy, Hannes och Carin. Det ska bli kul. Är nyfiken på Carin, Hannes nya tjej. Vi ska visst åka till Liseberg tillsammans, alla fyra, om två veckor. Kan ju vara bra om vi träffats innan liksom. Men det blir säkert bra. Trevligt med bowling om inte annat.


16:09
Somnade i soffan framför Dr. Phil. Det var mighty skönt. Vaknade av sms. Om jag inte minns fel..

Nu har jag i alla fall duschat mig fräsch. Jag letade som en tok efter mina glasögon i typ tio minuter innan jag kom på att jag nog glömt dem inne på toaletten efetr att jag tagit bort sminket. Hade liiiite lätt panik där ett tag.

Nu drar jag till bussen. Ska köpa skjortan från igår innan vi drar vidare. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0