Wonderful..

080429 Tisdag

09:23
Vaknade klockan halv sju imorse av att jag måste kissa. Som vanligt. Fattar inte varför, men aah. Somnade om sen igen, men man blir ju sjukt trött av att somna om en timme. Dock hade jag en jäkligt skum men kul dröm, som gick ut på att Tommy var stupfull på min klassfest, haha! Det måste jag berätta för honom..
Ingen lunchkonsert idag, fan va skönt. Kan ju inte mitt så.. Blir nästa eller nästnästa vecka. Bra där.

17:18
Fick lite gjort på ensemblen idag i alla fall, det var ju bra. Känner dock lite småpanik inför konserten, har en hel del piano att lära mig.. Men det går säkert bra.
Kollade på film på KUHI:n och det var ju rätt skönt om man säger så. Dock jordens obekvämaste stolar!
Köpte glass i skolcafeterian och satte mig ute i solen med Linnea Werme. Det blåste som tusan, men det var i alla fall någorlunda varma vindar.
Hade Johan Wallén på bilden idag, han är för bra! Fick till och med en massa gjort och det var ju bra. Jag måste ju verkligen jobba på nu så att jag får godkänt..
Bussen var apförsenad när jag skulle åka hem. Bajsbuss. Gick genom skogen hem. Det var mys.
Fått lite brev från Yves Rocher och Vevay. Tror jag ska beställa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0