The sun is dawning on me

080420 Söndag

17:36
Idag har jag jobbat. Det var inget folk men vi var typ hundra som jobbade. Nästan i alla fall. Vi var åtminstone överflödiga så det var flera som fick sluta tidigare. Jag skulle egentligen jobba till 18:00 men Erica ville byta me dmig så jag fick sluta 16:00 istället. YES! Så himla värt!
Varit i affären och köpt glass som jag ska moffa ikväll, wiho!
Skulle egentligen ha varit med Jennifer ikväll men hon är sjuk så det blidde inget.
Funderar starkt på att ta mig en promenad, ta vara på de sista solstrålarna.


20:55
Spenderat lite tid i solariet. Det är så könt. Det är totalt omöjligt att inte somna.
Nu; Sex and the City, glass och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0