Tell everybody

080418 Fredag

18:04
Thank God it's Friday!
Har varit strålande sol hela dagen och jag blir så lycklig. Dagens outfit; svarta leggings (Indiska), svart linne, rosa topp, svart kjol (Gina Tricot), svarta pumps (Skopunkten). Happy.
Hade ingen sång idag så jag började dagen med kör. Vi ska sjunga en jättefin låt på skolavslutningen och studenten. Mys.
Sen var det piano. Fick spela mina barnlåtar ett par gånger och sen fick både jag och Lina spela "Your song", sååå bra! Lätt mcyket roligare att spela den än sån där annan skit.. Kanske kan spela den på uppspelet om jag får den att funka bra.
Och så var det idrott. Jag spelade badminton, det är fasen kul. Men jag var dock sämst, men aah, haha.
Efter skolan drog jag till Anna Tullängen. Hon och hennes buddies dekorerade ett flygplan som de konstruerat. Sen kom de på att det vore nice att blinga en cykel, så de tog en av deras cyklar och gjorde den festfin. Satt där ute i solen och njöt.
När Anna gav upp åkte vi upp på stan och tog en fika på Hälls Stallbacken. Var himla fint att sitta ute i solen, satt utan jacka och allt. PUSS på fint väder!
Ikväll händer det ingentign speciellt, blir bara familjemys.


21:25
Fan, jag är uttråkad..
Ge mig kläder, jag har en massa, men jag vill alltid ha mer! Hohohoho..
Nej, hänga tvätt och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0