Slow me down

080403 Torsdag

19:15
Man är så himla trött på repetitionerna. Alltså inte på låtarna, utan i kroppen över huvud taget. Trots att man inte gör så himla mycket fysiskt så är det jävligt mycket psykiskt hela tiden. Man blir helt slut. Men skoj har vi. Dock sitter inte allt än, speciellt inte dansen. Men annars går det fint, vi är mer förberedda i år än förra året. Och i år dör man inte på lika många låtar som förra året, då var det verkligen pisstråkigt mellan vissa låtar. Årets konsert är för bra! Och extra hjärta på teatereleverna, ni är så grymt söta!
Var på Knuffen idag, skulle hämta ut nya p-piller. Passade på att göra klamydiatest när jag ändå var där. Och så tog vi blodtryck som vanligt, och då kom vi fram till att jag har väldigt hög puls. Höll på att somna innan jag kom in också, var så himlans trött.

Sen skulle jag gå och köpa yoghurt till lunch, men då träffade jag Jenna och Kajsa Jarnebo Ica och de "övertalade" mig att köpa riktig lunch där istället. Så det blev potatisgratäng med kycklingklubbor för 45 spänn istället. Himla gott var det.
Så hade vi genrep på eftermiddagen och det gick väl bra tycker jag. Kändes som att det gick fort och sådär.
Sen åkte jag på vattengympa. Puss på det. Shittans så det värkte i benen ett tag, fick nästan mjölksyra men det var skönt.
Mamma kom och hämtade mig och så åkte vi till McDonalds och köpte med oss mat hem. Jag var inte direkt sugen men man tackar ju inte nej när det bjuds.
Ikväll ska jag väl som vanligt kolla tv och försöka plugga lite. Pusshej!

20:36
Har suttit hela kvällen och letat efetr radiointervjun som SR gjorde om vårkonserten i måndags. När jag väl hittade den så sög den. Vi var så dåligt mickade att de knappt tog med något från det vi sjöng, men spelade nästan hela Tvätt ur arkivet, vilket alltså inte ens var från i år. Helt ovärt.
Finns inget att titta på. Vad göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0