Ryggfan

080414 måndag

18:05
Mina ögon krånglar som ett as. Undrar om det beror på att jag är tät i bihålorna? De sitter ju så nära ögonen liksom..
Softade på engelskan idag, gick typ igenom grejer till nationella. Jag har då ingen ångest över engelska nationella, men matten.. Fy!
Fick ett infall att jag borde göra grammatikprovet på lunchen så det gjorde jag. Sen pluggade jag och Hanna s-block. Nu känns det bra. Råplugg imorgon dock.
Dansade på idrotten, så himla kul! Våran klass är så rolig att dansa med för de går verkligen in för det även om man är sämst. Det var typ foxtrot, vals och bugg. Kulkul.
Världens spöregn när Sofie och jag skulle till IV-valet, men det var mysigt ändå på något sätt för det var sånt där riktigt vårregn. Mys.
Lagade köttfärssås och färskpasta på matlagningen. Och till efterrätt blev det äppelpaj och vaniljsås, grymt gott men sjukt sött! Jag tror vi gjorde flera liter sås, den gick inte åt..
Gick på stan efteråt. Bussarna går ju sämst efter 16:00. I hate. Hittade dock en massa fina grejer som jag vill ha när lönen kommer. Två par skor bland annat.. Och en väska. Det är inte bra, måste ju ha pengar till att färga håret och till Stockholm.. Men ja, vi får se var pengarna hamnar.
När jag väl kom på bussen så var den typ överfull. Och så fick vi åka någon himla cp-väg för att det håller på att lägga om vägen. Tog ju hur lång tid som helst att komma hem, och jag hade inte hela dagen åp mig.
Ska snart in till Haga och träna pilates. Yes.
Imorgon blir det antingen massage, eller så blir det träning. Vi får se.


21:02
Fasen, nu ska de ta bort måndagspassen! :( De som var de mest perfekta.. Nu får jag ändå hålla på och krångla på onsdagarna, inte fasen tänker jag sluta med pilatesen.
Imorgon blir det i alla fall vattenaerobics. Jag misstänker att det inte är som min vanliga vattenträning.. Får prova på hur det är imorgon, gillar jag det inte så får jag väl skita i det helt enkelt.
Nu ska jag plugga lite mer, sen kolla på Sex and the City och sova. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0