Oh, what you do to me..

080419 Lördag

10:50
Jag sov så himla fint inatt, och så vaknade jag av att jag var kissnödig, igen. Jag ville verkligen inte gå upp, men jag hade inte mycket till val. Sen var det bara någon timma kvar tills jag skulle upp så då orkade jag inte somna om. Kollade på lovely Sex and the City istället. Buhu, bara två och en halv säsong kvar..
Idag blir det jobb som vanligt. Blir förmodligen mycket folk eftersom det börjar bli löning och vädret inte är på topp. Men det brukar vara bra för då har man att göra hela tiden. Fast jag känner nog mest för att stå i disken idag. Fast det spelar inte så stor roll egentligen.
Ikväll blir det mys med babe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0