Mår man bra kan man skita i sin tvätt

080406 Söndag

10:31
Jag har vaknat flera gånger inatt på grund av att min högra underarm gör ont. Jag vet inte varför den gör ont, men det är verkligen inte skönt. Det värker liksom verkligen. Bläää.
Kollade på Sex and the City när jag vaknade. Så himla bra serie! Ska ladda ner tredje säsongen nu, tänkte jag.
Har tagit mig ett skönt bad. Det är lyx. Mums.
Ska snart ner till migoch göra mig iordning och sådär, och sen käka frulle. Kanske tar mig in till Marieberg lite tidigare än vanligt, eller så kanske det till och med blir en svängom till Lager157 först. Får se hur tiden ser ut. Och orken. Och lusten. Och bajs.
Jobba idag i alla fall. Skönt att det bara blev en dag. Fast man blir ju fattig. Måste säga att jag inte ska jobba helgen efter operationen.. Och att jag vill vara ledig i juni. Jahaja.

19:07
Soft dag på jobbet. Det var rätt lugnt men folk hela tiden. Stod på Nellys men stängde Jacobs. Nicenice.
Har varit och handlat mat och grejer. När man är ensam hemma måste man ju göra sånt.
Blir toast till middag. Sen chipsen som jag itne ens öppnade igår till efterrätt, hehe.
Imorgon är det skola igen. Kluven. Men träna på kvällen i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0