Jag är en vanlig kanin

080413 Söndag

20:19
Idag vaknade jag av att jag var kissnödig, och det var jobbig, för jag ville sova mera. Men sen när jag kom tillbaka till sängen var det så ljust i rummet att jag inte kunde somna om, men då kollade jag på några avsnitt av Sex and the City så länge. Det är bäst.
Sen åkte jag och hämtade Viktoria och åkte till jobbet. Hon var skapligt nervös kan jag säga, haha. Men det gick jättebra för henne i lobbyn, så nu ska hon fortsätta jobba. Det är skoj, vi är väldigt lika. Var riktigt skönt på jobbet, stod i disken och hjälpte Vickan i lobbyn ibland. Gick fort och lätt.
Var precis ute på promenad med Anna och Johannes. Tyvärr kom de hem lite för sent för att vara ute i solen, men det var riktigt skönt ändå. Men det var ännu skönare precis när jag slutade jobbet och solen sken. Synd att man missade denna toppendag. Hoppas vädret håller i sig, men det ska man väl inte tro.
Nu är det snart lön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0