Herr Korpulent

080426 Onsdag

20:48
Hade det hemska provet på upplysningen imorse. Jag skrev sex sidor, det tog mig en och en halv timme. Det ä rnog rekordlångt för att vara jag. Men provet var inte alls särskilt svårt, om man hade pluggat vill säga. Man fick till och med välja vilka frågor man skulle svara på, i alla fall på historiadelen. Gick jättebra på historian och kultur- och idéhistorian, mindre bra på litteraturen, men har absolut godkänt på den delen också. På det hela taget kändes provet riktigt bra.
Jobbade lite med förberedning inför nationella provet på engelskan, men det spårade ut så att det bara blev en massa sexprat. Men det var väl kul, haha.
Vi använde nya smatrboarden på matten, den är hur cool som helst. Jag älskar när jag fattar på matten också, det är så skönt. Hoppas verkligen jag klarar nationella!
Gick på stan en stund efter skolan. Tänkte ju köpa väska och skor, men väskan var slut och skorna passade inte. Det var väl hel tenkelt inte meningen att jag skulle handla idag.
Mötte Tommy vid sjukhuset och skulle sedan upp och hälsa på farmor. Vi gick vilse typ hundra gånger, men till slut hittade vi rätt. Tyvärr var inte farmor på sitt rum så vi fick dra hem istället.
Var meningen att jag, Tommy och Ola skulle gå på ÖSK - Djurgården, men eftersom Ola inte visste att jag skulle hänga med, och vi själva förutsatte att vi skulle stå, så hade Ola köpt två sittplatsbiljetter. Alltså fick jag stanna hemma. Jag åkte och simmade istället, det var skönt. Bubblade lite på slutet, fint var det.
Imorgon tror jag att jag stannar hemma, jag pallar bara inte. Ibland får det vara så helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0