Glassigt

080421 Måndag

17:55
Och det härliga vädret bara fortsätter, och jag blir så lycklig!
Var för en gångs skull på mattestugan imorse. Fick lite gjort i alla fall. Det var bara jag och Simon där, haha. Stackars Lasse, ingen som vill gå på hans extralektioner..
Softade på engelskan. Är i och för sig alltid soft, men idag var det softare än vanligt. Jag, Hanna och Linnea gick ut och satte oss på en bänk mitt i lektionen och råkade glömma bort att vi hade lektion. Ooops!
Satt ute hela lunchen, det var såååå underbart! Jag och Sofie gick till McDonald's och köpte flurry, mumma!
Dissade idrotten och gick promenad med Linnea istället. Klart värt.
Sen var det matlagning. Jag och Sofie var sugna på glass igen, så vi plus Simon gick till Ica och köpte en ny glass. glass måste vara det bästa som finns. Lagade i alla fall köttfärsbiffar idag, det vart väl bra. Vi var bara fem idag, skönt som tusan. och nu har ju Robin blivit riktigt schysst till och med, och det är ju bara bra.
När jag kom hem satte jag mig ute i en stol. Så sköööööönt!
Nu ska jag snart äta, men är inte ett dugg hungrig. Sen blir det väl en liten promenad, man måste ju passa på.
Imorgon är det dags för operationen. Det känns lite läskigt, men det går säkert bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0