Ett hjärta

080412 Lördag

10:25
Drömde bara en massa mardrömmar inatt, helt sjuka var de. Och ändå så verkliga. Så hemskt.
Gick upp liet tidigare än vanligt idag eftersom jag hade lite städning att ta itu med innan mamma och pappa kommer hem. Var visserligen bara lite dammsugning, men i alla fall. Ska dock snart väcka min bubbi så att vi kan äta lite frukost och sånt.
Jobba som vanligt idag, och ikväll blir det väl familjemys kan jag tro.


19:50
Fett mycket folk på jobbet idag, inte alls vad jag hade lust med. Får i alla fall ledigt när vi ska på semester, men det lät som jag inte skulle få det först, men det är väl bara för att jag är paranoid. Viktoria ska i alla fall få provjobba imorgon, hoppas det går bra för henne. Vore kul att jobba med henne i sommar.
Får panik över att Tommy vill till Norge och jobba. Jag kommer krackerlera. Klarar det aldrig. Men jag får bita ihop tills det är definitivt.


22:57
Världens godaste grillade biff ikväll. Mums!
Spelat kort och kollat lite tv. Typisk hemmakväll för familjen Svensson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0