Watcha been doin'?

Lördagen den tjugonionde september nollsju

Tiofemtiosex:
Igår var jag hemma från skolan, hade fortfarande huvudvärk. Jag och Tommy kom upp vid halv tolv. Vid ett så sov vi igen och vaknade inte förrän efter fyra. Var så grymt skönt. Då gjorde vi oss iordning och åkte in till stan. Mötte Anna och Rebecca på Klippet. Vi handlade en massa tacogrejer. Sen gick Tommy hem till Hannes och vi tjejer gick hem till Rebeccas nya lägenhet på Nygatan. Fett snygg var den, riktigt öppen planlösning och allt. Impressive. Vi laddade upp med lite Guitar Hero och sen började vi fixa med maten. Maten kunde nog ha räckt till en hel skolklass. :P Sen kom Sofia och Linnea och så åt vi. Mysmys. Sen kröp vi ner i sofforna och kollade på Idol och sen var det Guitar Hero resten av kvällen. Vid tiotiden tog jag, Sofia och Linnea bussen hem.

Idag ska jag jobba igen. Härligt att tjäna pengar. Lär vara grymt mycket fok, löneh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0