Uh huh

Lördagen den tjugoandra september nollsju

Sjuttonfyrtioåtta:
Igår var det en ganska konstig, men bra dag.
Hade sång. Fick ha egen uppvärmning med Caroline. Sen kom Kajsa och Ida också. Gick bra att sjunga min låt, men Caroline säger att jag är blyg. Jag vet inte. Maybe.
Sen kör. Vi har roliga låtar som vi ska sjunga på FN-dagen. Sånt gillar vi.
Sen piano. Gick brutalt dåligt. Stackars Dan. Men jag kunde i alla fall öva själv för Lina var i Göteborg.
Sen matte. Jag fattar faktiskt fortfarande och det känns bra. Sjukt jobbigtmed matte dock.
Äppelpaj till lunch, det gillar vi starkt! Och ost på knäckebröd.. Yummy.
Roligt på idrotten också. Spelade handboll. Blir sugen att köra igen ibland. Men så blir det nog aldrig. Gjorde några mål i alla fall och räddade många, yeah.
Efter skolan åkte jag till Marieberg. Jag fick vänta på mamma. Ringde Tommy och övertalade honom att komma hem till mig och ha pre-birthday-mys. Åt ciabatta med mammsen. Fixade lite grejer. Åkte till Sötvaruhuset och köpte en enorm godispåse, muuuums. Sen in till stan och fixade lite där också. Så hämtade vi Tommy på resecentrum och åkte till Willys. Min körning gick såååå dåligt, jag skyller på klackarna.
Hade mysigt på kvällen i alla fall. Åt tacopaj, kollade på Idol och sen hade jag presentutdelning till Tommy. Han blev nog nöjd tror jag. Vi kollade lite på Full Frys och sen somnade vi.

Idag har jag jobbat. Så skönt att jag fick jobba den här helgen, jag började få panik efter att ha varit ledig en helg. Haha. Var mycket folk i alla fall men som tur var så var det lugnt mellan fyra och fem så vi hann städa undan allt i tid. Nice.
Ikväll blir det slappt. Kolla film och äta gott som vanligt.

Imorgon är det jobb igen och så fyller bebisen nitton år. Hinner dock inte åka dit men jag firade ju honom igår. Love.




Tjugoettfemtiofem:
Var en trevlig kväll med plockmat, Svensson Svensson och Babben.
Har lagt in musik på min mobil. Jag måste verkligen köpa ett minneskort för jag får bara plats med fem låtar och det kommer man inte långt med..
Nu ska jag gå och lägga mig. Jag lägger mig alltid så tidigt för jag är stört trött på kvällarna. Inte så kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0