Took a million years to look for you

Söndagen den tjugotredje september nollsju

Tjugonolltvå:
Grattis på nittonårsdagen, älskling! (L)
Idag vaknade jag typ halv nio. Det är skönt..
Åkte till IKEA innan jobbet. Köpte ett par chockrosa tofflor för tjugo spänn, lätt värt.
Jobbat hela dagen. Fick inte rast förrän tio över tre så jag var lagom slut. Vi blev klara tidigt idag så jag hann in åp Coop efter jobbet. Köpte tiopack DVD-skivor, VeckoRevyn och choklad, yeah.

Imorgon är det måndag igen. Den kommer bli fett bra. Ska nog faktiskt gå på mattestuiga imorgonbitti för jag ligger efter.. Sen engelska, plugga inför provet. Så är det ingen idortt, hurra, för det är skolfoto! Vetitusan vad jag ska ha på mig men jag orkar liksom inte bry mig nämnvärt mycket. Sen är det teater! Hjärta teater, verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0