The youths of our time

Söndagen den sextonde september nollsju

Tioochfemton:
Det blev en bra dag igår till slut.
Jag åkte in till stan. Hade sällskap på bussen i form av Anna, Johannes och Linnea Palm. Sen gick jag, Anna och Linnea till Korthuset och fixade med bilder och efter det stack Linnea. Så gick jag och Anna på stan en stund. Jag kände mig rik så jag ville shoppa lite. Köpte en brun långärmad topp på BikBok (av alla ställen..), den blå väskan jag har trånat efter så länge på H&M samt ett fempack strumpor som verkligen behövdes. Det var bra inköp. Sen gick vi och fikade på Hälls. Jag vet inte om jag tycker om det eller inte. Det känns liksom lite skabbigt av någon anledning. Well, well. Sen träffade vi i alla fall Tommy och då gick Anna hem till Johannes och jag och Tommy gick till La Baguette och åt lunch slash middag. Sen åkte vi hem.
Jag var lite nere igår, det kändes liksom inte bra till en början. Jag är väldigt konstig har jag kommit fram till.
På kvällen gick vi alla fall till Ica och köpte godis och sen kollade vi på Svensson, Svensson och Babben & co och käkade Dulce De Leche-glass direkt ur förpackningen. Och så kollade vi på Bourne Identity. Jag var tvungen att hoppa omkring för att hålla mig vaken, det funkar liksom inte att kolla på film efter klockan nio för mig, haha.

Idag kommer familjen hem igen och då måste man städa. Fast det gör mig ingenting. Tommys over ju ändå så jag har inte mycket annat att göra. Har redan börjat diska och tvätta och ska nu plocka undan allt skit jag har samlat på mig. Yeah. Resten av dagen blir väl en slappardag då man ligger och kollar på Gilmore Girls och tjockar.



Sextonochtrettio:
Jag är sååå trött, men jobbigt att sova nu för då kommer jag inte sova ikväll kanske. Vi får se. Funderar åp att lägga mig i badet och försöka läsa ut Djävulen bär Prada. Måste få tag på gammelmormor..



Tjugofyrtionio:
Idag har det varit filmdag. Har kollat flera avsnitt Gilmore Girls och så ville pappa se Beck så det gjorde vi. Och nu ska vi snart titta på Mord i sinnet. Mahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0