Suicidal

Tisdagen den elfte september nollsju

Elvafemtiosju:
Jag vaknade en kvart före klockan imorse, det var riktigt skönt. Kunde ta god tid på mig.
Kom en timma för tidigt till skolan, som vanligt på tisdagar. Det gillas inte. Använde dock tiden idag till att plugga lite s-block, men det var ju sådär lagom kul.
Så hade vi ensemble. Hjärta på det i år alltså. Har en kul låt att jobba med nu i alla fall. Får ny nästa vecka, hoppas den blir ännu bättre. Vill köra Teenage Dirtbag!
Nu ska vi ha kulturhistorisk fördjupning. Det brukar vara rätt soft för man lyssnar typ bara på musik och det är ju inte så jobbigt direkt. Vi får väl se.
Sen ska jag simma ett par längder. Det är så himla skönt och det är ju bra att det ger grym träning också. Ska ta god tid på mig att göra mig iordning, som vanligt. Pallar inte att stressa.
Sen ska jag iväg till Haircorner och fixa klipptid. Mitt hår är hemsky. Wei.
Sen körlektion. Halkkörning imorgon så jag antar att jag ska öva på att bromsa hårt och sånt där.
Sen ska jag och Tommy gå på bio. Shrek den tredje blir det, wohooo. Går nog först och köper biljetter och sen äter en bit mat. Fett nice. Sen åker vi hem till mig och sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0