Sing to me of the plans that you have for me over and over again

Söndagen den nionde september nollsju

Artonfemtiotvå:
Idag har jag jobbat igen. Massa folk. Kände mig helt slut efter dagen. Men jag sk ainte klaga, för jag är väldigt glad att jag får in pengar. Får lön på fredag, nyfiken på hur mycket. Kommer att ha sjukt mycket i avdrag eftersom jag åt typ varje dag förra månaden, men det får jag väl ta. Månadens lön kommer i alla fall att gå till klippning & slingning, Tommys födelsedagspresenter, vinterskor samt ny väska. Och så lite annat.
Har massa trevligt att se fram emot, speciellt i november. På höstlovet ska jag förmodligen upp till Stockholm och kolla på Extra Extra och sen Ullared. Och den femtonde åker jag och älsklingen upp till Stockholm och firar ettårsdagen med hotellövernattning och inspelning av Parlamentet. I love!
Imorgon är det en ny vecka igen.
Måndag: Skola 08:15 - 17:20. 18:30 sekreatiatsutbildning för handbollen.
Tisdag: Skola 10:10 - 14:00. Simma. Fixa klipptid. 17:10 körlektion. Äta mat med Tommy. 21:00 bio, Shrek 3. Sova med gows. <3
Onsdag: Halkkörning 07:20. Skola till 14:30. Sova hos bubben.
Torsdag: Skola 09:45 - 16:15. Vattenaerobics 17:00.
Fredag: Friluftsdag i Skärmarboda 09:30 - 14:30. Sova hos Tommy.
Lördag - söndag: Bo hos Tommy om jag inte jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0