Så stilla och vit

Onsdagen den femte september nollsju

Sjuttontretton:
Har varit en bra dag. Började med S-block. Kollade på film, någon isländsk sak om medeltiden. Den var rätt seg men det gick an. Hellre det än lektion. Och så flyttade vi fram medeltidsprovet en vecka, yes!
Sen engelska. Vi avslutade vår spökhistoria. Den suger, men ändå.
Sen matte. Jag fattar faktiskt det här kapitlet, såååå skönt! Fick till och med hjälpa några. Bäst att man gör bra ifrån sig på det här provet så kanske jag inte får IG på kursen.. Hm.
Sen klassråd. Hade som vanligt inget att ta upp.
Efter skolan gick jag iväg och simmade. Det är så himla skönt och avslappnande samtidigt som det är jobbigt. I like. Missade precis bussen men jag satte mig på hållplatsen och käkade morot och läste bok. Sen när jag inte orkade läsa mer så kom bussen i perfekt timing. Så fick jag vänta i typ fem minuter på konserthuset och så kom bussen. Läste först men sen blev jag så himla trött så jag sov. Hade gärna velat sova nu med men pallar inte.
Sen kommer Tommy, myyyys!
Fick brev från Vägverket idag. Fredrik har tydligen bokat uppkörning till mig. Tolfte oktober blir det. Jag måste klara det då, jag dör annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0