Oh, father

Lördagen den tjugonionde september nollsju

Artonochfjorton:
Igår var jag hemma från skolan. Jag pallade liksom inte med min huvudvärk och yrsel. Gick upp ur sängen runt halv tolv. Vid ett somnade vi igen och vaknade kvart över fyra. Det var skapligt jätteskönt.
Sen åkte vi in till stan och träffade Rebecca och Anna på Klippet. Handlade en massa tacogrejer. Sen gick Tommy hem till Hannes och vi gick hem till Beccas nya lägenhet på Nygatan. Lyxlägenhet, OMG. Vi gjorde tacos som kunde räckt till en hel skolklass och så kom Sofia och Linnea. Vi hade lite uppvärmning med Guitar Hero och sen högg vi in. Sen kollade vi på Idol och resten av kvällen körde vi Guitar Hero.

Idag har jag jobbat hela dagen. Sjukt mycket folk. Fick stå i lobbyn halva eftermiddagen. Så himla jobbigt.
Ikväll kommer Pecka och Chatarina på middag. Jag ska väl äta lite gott och kolla på tv. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0