My happy ending

Torsdagen den tjugonde september nollsju

Artonochtio:
Jaha, nu var det faktiskt ett par dagar sen jag skrev.
Tisdag; Försökte att plugga när jag kom till skolan men det bara for runt i huvudet så det sket sig. Hade ensemble. Min grupp ska göra Elton John - Don't let the sun go down on me. Den är jättefin och jag och Emma ska sjunga. (: I like it.
Sen hade jag kulturhistoria. Kollade lite på Moulin Rouge, måste se den igen!
Jag skulle ringa Louise men när jag satt på bussen och skulle ringa så kom jag på att jag glömt att skriva in hennes nummer. Jag fick lite lätt panik men jag letade upp henne på stan och skrev på att jag vill vara fadder. Jag är snällis.
Sen gick jag till HairCorner och klippte och slingade mig. Jag är inte så nöjd men det får gå. Gillar inte slingorna på ena sidan, men jag får stå ut helt enkelt. Var dock inte värt pengarna.
Sen åkte jag och Anna ut till Marieberg. Vi hamnade på Mosåsbussen som inte gick via Marieberg så vi fick gå genom skogen på något vänster, men fram kom vi till slut. Skulle gå på toaletten och när jag öppnade dörren stod det en gubbe där inne, haha. Sen fick jag en egen toa. :P
Vi åt på mitt jobb, kycklingtallrik, mums. Jag åt till och med salladen och tyckte den var god! Anna var tvungen att ta bildbevis.
Det var svårt att hitta presenter till våra gossar men det lyckades till slut. Tänker dock inte avslöja vad det blev här eftersom man aldrig vet vem som snokar. (;
När vi kom tillbaka till stan tog vi oss en glass på McDonald's och sen kom Tommy. Så gick vi till konserthuset och då kom Johannes också. Så åkte vi hem.
Vi försökte kolla på Bourne Supremacy men jag var så trött så vi gav upp efter första disken. Sen sussade vi sött.

Igår åkte vi till gammelmormor. Bussen tog sju år men vi kom fram. Vi fick revbensspjäll, mumma! Så la vi oss och sov middag en timme, skönt som tusan. Kollade lite på tv. Fick tvåhundra kronor var. (: Så fikade vi och spelade lite spel. Var mysigt. Så åkte vi hem.
Hade körlektion. Det gick jättebra men vi belsutade i alla fall att skjuta upp uppkörningen eftersom vi inte hinner köra klart våra lektioner tills dess, men det gör ingenting för jag hade fått panik om nästa gång är sista övningen.
Efter körningen åt vi på Mcdonald's och sen åkte vi hem. Vi fick skjuts från motorvägen av pappa. Vi åkte förbi affären och hämtade ut min nya mobil. Pallade inte att hålla på med den igår, men får väl göra det snart.
Vi kollade på Idol och Heroes och hade mys. (:

Idag vaknade jag bredvid min gows igen. Hjärta på honom.
Passade på att plugga när jag kom till skolan. Kändes bra. Hade MUKO. Ganska drygt faktiskt.
Sen GEMU. Jag börjar fatta. Det känns bra som tusan.
Så var det s-block. Hade prov. Jag var klar efter tjugo minuer, gött. Tror det gick bra.
Passade på att plugga lite sång efteråt. Sen gick jag och simmade.

Nu är jag dock hemma. Är trött som ett litet lamm. Ska försöka plugga till sången.. Caroline blir inte glad på mig annars.
Mina stövlar är nyklackade. (: De är fina, nu kan jag i alla fall gå i dem.
Ikväll blir det Idol och Heroes och lite finlir med mobilen. Ska skriva av alla fina sms och ha i någon söt bok. Fast jag har ingen söt bok, men jag får väl ta någon vadsomhelst.

Imorgon ska jag och mamma till Marieberg. Ska tigga jobb då, haha. I alla fall lämna kläder så att de finns där när jag behöver dem. Lördag blir det stan också. Mys. På söndag fyller bebis! <3




Tjugotvånollsju:
Jahaja. Det var längesen jag var uppe såhär dags, haha.
Fred Sjöberg ringde nyss. Får se om jag ska söka till Kammarkören. Jag kanske inte hinner med tanke på jobbet. We'll see.
Hanni ringde förut. Jag som hade tänkt gå och tigga om jobb imorgon. Nu slipper jag det för jag jobbar lördag och söndag och förmodligen onsdag, lördag, söndag nästa vecka också. I'm happy 'cause that's money.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0