Like the core of a star

Fredagen den sjunde september nollsju

Sextonnollåtta:
Idag är det fredag. Det gillar jag för fredagar är bra.
Först hade jag sång. Hade massa röstövningar och jazzimprovisationer. Det var skoj. Sen fick jag öva lite på min jazzlåt. Caroline tycker att jag har lite Britney-grejer för mig när jag sjunger vilket jag inte alls tänker på. Men det ska jag i alla fall öva bort.
Sen var det kör. Vi håller på med en jätterolig men skum låt som sätter sig på hjärnan direkt. Den låter i alla fall riktigt skön när den görs i kören.
Sen piano med älsklings-Dan. Vi övade på att kompa. Jag och Lina asgarvade hela tiden för vi sög verkligen fastän det inte är svårt. Det var bara inte våran dag.
Sen matte. Lasse kom inte förrän efter en kvart men vi satt och jobbade ändå. Precis när vi hade tänkt gå därifrån kom han, haha. Gcik bra, jag fattar just nu i alla fall. Förhoppningsvis klarar jag godkänt.
Sen idrott. Gick på snabb promenad med Lina och Samantha. Det var jätteskönt för vädret var perfekt.
Efter skolan drog jag upp till banken och fixade ny e-legitimation. Sen tog jag bussen hem. Av alla människor man kan träffa på bussen så var det Marcus idag. Han som inte ens hittar till McDonald's. Jaja.
När vi kom hem åkte vi till affären och köpte gottigotti till helgen. Ny VeckoRevyn, yeah!
Blir mys ikväll, med familjen. Pizza och tv, wei.
I helgen blir det jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0