Fuck off

Söndagen den trettionde september nollsju

Tiotrettiofyra:
Drömt mardrömmar inatt. Inte så kul. Fast det är skönt att drömma ändå, för ibland händer det så kul saker. När jag vaknade saknade jag Tommy massor. Behöver honom men får inte träffas förrän på onsdag. Hjärtesorg.
Lär bli sjukt mycket folk idag; pissväder, lönehelg plus Martin Stenmarck och Ola. Wei liksom. Fast det är ju bra att ha mycket att göra, då glömmer man bort tiden liksom. Jag känner mig som värsta skabbet idag men jag orkar inte vara som en nyponros idag för det är äckelsöndag. Hoppas jag får jobba nästa helg, annars vet jag inte vad jag tar mig till. Need some distraction..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0