Everytime I see your face I smile

Torsdagen den trettonde september nollsju

Sjuttonfemtiosex:
Tommys katt håller på att döda mig. Hatar att jag är allergisk mot den för den är så söt! Men inatt vaknade jag av att det pep i luftrören. Jag kan inte ha det så längre.
Hade MUKO idag. Det är ett roligt ämne faktiskt. Hade lite charader och grejer.
Sen GEMU. Det gillas inte. Det är svårt men man får alltid en AHA-upplevelse.
Sen s-block. Kollade på Shakespear in love. Rätt bra faktiskt fast ganska segt. Yeah.
Hade tänkt gå och träna men jag lyckades glömma påsen hemma hos Tommy så jag fick åka hem, men det var rätt skönt för jag har haft det väldigt jobbigt idag med min allergi. Jaja.
Nu ska jag i alla fall dra mig bortåt affären och köpa lite förnödenheter inför imorgon och till helgen. Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0