Dizziness

Torsdagen den tjugosjunde september nollsju

Sjuttonochfemton:
I tisdags var jag och plutten på bio, Supersugen. Den var asbra, jag skrattade hela tiden.
Igår jobbade jag. Vi hade extraöppet på Marieberg så jag slutade itne förrän halv elva. Skapligt trött var man sen.
Idag har det varit en skitdag. Gick sämst att sjunga på MUKO:n. Cias fel, lätt. Dah. Fattade i alla fall på GEMU:n och så var det rätt kul på S-blocket.
Har förbannat ont i huvudet och är yr. Illa. Hoppas det är bättre tills imorrn. Behöver plugga sång och piano men orkar inte. Laddar in musik i telefonen. Tar femtio år. Ska lägga mig i badet och läsa klart VeckoRevyn.



Tjugoettnollett:
Nu har jag stört mycket låtar på mobilen. Fett najs.
Snart kommer min Tommy! Jag ska vara hemma imorgon, mår inget bra. Bäst att passa på imorgon, enda dagen man har "råd" att vara hemma.. Men ska i alla fall gå på tjejkvällen, det får jag inte missa! Men min bubbe kommer och tröstar mig snart, och jag har köpt godis så jag ska nog överleva. I think.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0