Workaholic

Söndagen den fjortonde oktober nollsju

Tjugoochfemtionio:
Igår var det en jobbig dag på jobbet. Massa folk. Stod halva dagen på Nelly's och halva i lobbyn. Det är lite lagom att ha det så. Träffade Camilla och Fredrik. Alltid kul när man träffar folk man känner. Vi kom i alla fall iväg bra i tid.
Åkte in till stan och hämtade Tommy. Vi kollade på Disneydags och så gick vi till affären och köpte gottigotti. Sen var det mat framför AFV och sen kollade vi på Heroes och sen var dte mysochgodnatt.

Fick åka extra tidigt till jobbet idag, för pappa skulle sälja mammas bil. Jag gick runt på Marieberg i en halvtimme. hade med mig tvåhundra spänn, men de gick inte åt. Tragiskt. Jag som är en shopaholic kunde inte hitta något att köpa. Blä.
Massa folk idag också. Kände mig helt slut efter en timme. Fick rast sist av alla. Stod halva dagen på Nelly's och sen lobbyn, som igår. Skönt. Massa att göra. Lina var där. Och Johanna. Nice.
Efter jobbet hade jag körlektion med Fredrik. Gick jättebra. Vi har dock skjutit fram uppkörningen igen men det gör inget för jag känner mig inte jättesäker ännu, så det blir skönt. Och så är det ju schysst mot snubben som hade kuggat, alltid bra att få köra upp så tidigt som möjligt. Blir nån gång i november nu, typ efter Parlamentet. Nice.
Nu ikväll har jag ätit pizza, mumma, och kollat på American Pie med pappa och Marcus. Fett med nice.

Imorgon är det måndag igen. Matte igen. Blä.
Elva månader imorgon. (: Ska baka blåbärspaj. ^^ Hjärtapådu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0