Where are you Christmas?

Torsdagen den artonde oktober nollsju

Sextonochtretton:
Var faktiskt utvilad när jag vaknade imorse. Sov med alla gosedjuren i sängen inatt, haha. Det var mys.
Hade MUKO. Körde Morgonstämning. Gick väl bra. Övade på programmet, så sämst. Fast ändå blir det bra sen.
Pannkakor på lunchen, mums!
Hade GEMU. Marcus höll i lektionen. Jag fattade noll men ändå. Det gjorde alla andra också, haha.
S-blocksprov på renässansen. Sug. Fast det gick jättebra tycker jag. Var sjukt mycket att skriva, men ändå. Man kunde välja ganska fritt vad man ville berätta om. Jag skrev typ sex A4 tror jag. Måste bli VG i alla fall, annars blir jag ledsen.
Nu sitter jag vid bibliotekets dator. Ska ha körlektion sen. Pallar inte att sitta här så länge till så jag drar nog ut på stan snart. Har letat sångbok med jullåtar. Kommit på att jag vill sjunga Where are you Christmas? men det finns säkert inga ordentliga noter på den. Får väl skriva ut den ändå och ta med en extralåt ifall de heller vill ha med noter. Very well..


 

Artonfemtiotvå:
Jahaja.. Haft körlektion nu då. Gick bra. Men när jag tänker efter; det finns inte på min världskarta att jag skulle klara att åka själv i stan. Inte i dessa konstiga korsningar. Jag skulle få panik. Men det kommer väl. Har ju ett par veckor kvar nu. Ska banne mg inte behöva byta igen. Mäh.

Imorgon blir det nog en trevlig dag. Sång, kör, piano, matte och idrott. Sen Marieberg med lullen, söka jobb. (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0