There's still a little bit of your face I haven't kissed

Söndagen den sjunde oktober nollsju

Tjugotvåochnitton: Gick bra att jobba idag men vi låg stört mycket efter när vi skulle stänga, hann inte ens göra klart hela golvet. Men nu vet man ju att man får lön nästa månad också.. Vet dock inte om jag jobbar nästa helg, men det skulle inte förvåna mig. Man törs ju inte göra planer i alla fall.
Anna och Johannes var här ikväll. Vi skulle kolla på Supersugen men den funkade inte. Hate it. Måste kolla så att filmerna funkar innan jag bränner dem hädanefter.. Anyways. Vi hade trevligt som tusan. Love you!

Imorgon är det en ny jobbig skolvecka. jag lär få plugga som ett as fram till höstlovet känner jag. Matteprov, renässansprov och gemuprov. Pallzor. Jag vill inte. Ska i alla fall gå på mattetsuga imorgon, lika bra att ta all hjälp man kan få. Ska gå tidigare från teatern imorrn också, har körlektion. Hoppas den går bra. Har en till på torsdag. Uppkörningen närmar sig, hjäääälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0