Show me love

Torsdagen den elfte oktober nollsju

Nittonfyrtiofem:
Idag har det varit en äkta pissdag. Regnigt och jävligt, palla. Fick åka tidigare än vanligt för att Tommy skulle hinna med sin buss, följde med honom så långt jag kunde. Satt och pluggade matte och s-block innan jag hade första lektionen. MUKO, var kul. Körde Freedom, I love. Sen var det lunch, jag åt bara äppelkaka, mums. Sen GEMU. Sjöng lite. Fick gå och kolla på cheerleaderna som hade cheering i tyå en minut. Ovärt. Sen s-block. Blev stört trött så jag höll på att somna. Åt mina tre mandariner, mums.
Sen upp på stan. Köpte en tjocktröja på H&M, behövdes som fan. Sen körlektion. Körde landsväg och motorväg. Gick rätt bra. Pissväder, svårt att se.
Nu ska jag ringa Anna och se vad hon har för planer inför imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0