Rocking around the Christmas tree

Lördagen den tjugosjunde oktober nollsju

Elvafemtiosju:
Igår var det en trevlig dag.
Hade sånglektion. Först var jag helt själv men efter kanske en halvtimme kom Kajsa också. Fick ny låt, Eva Cassidy - Time after time. Har inte lyssnat särskilt mycket på den i mina dagar så har ingen riktig koll på vad det är för låt men många säger att den är bra.
Sen kör. Börjat repa inför lucia, vi ska ju sjunga i Nicolaikyrkan tillsammans med kör A och Örebro luciakör. Blir fett med nice.
Sen matteprov. Jag var väldigt säker på att få IG men när jag kollade på provet så insåg jag att jag faktiskt fattade uppgifterna och det kändes grymt skönt. Bör klara G. Braaaa.
Efter provet kände jag mig helt slut i huvudet så jag skippade idrotten och åkte direkt hem till Tommy. Har inte varit här på över en månad. Vi gick och köpte godis såklart. Kollade på 1408 och sådär.

Gick riktigt bra att sova inatt. Allergin höll sig i schack så det var inga problem. Känner mig dock riktigt äcklig nu. Måste duscha och göra mig fin sen. Det ska vara lite kalas här, Tommys farmor kommer. Mysmys.
Sen ska jag hem och imorgon ska jag jobba.
Fett skönt med lov men jag ska dock jobba hela lovet nästan men det är faktiskt bara bra. I need money. Tommy lär man inte se mycket av heller för han börjar nya jobbet på måndag. Wei.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0