Misslyckad dag

Torsdagen den fjärde oktober nollsju

Artonfemtiofyra:
Igår var det onsdag. Hade ett sånt där gulligt oförberett matteprov som man gillar. Gick sååå sämst och då var det ändå bara g-uppgifter. Sugmiglångsamt. Fast det verkar inte ha gått bra för nån annan heller. Vi ska göra om provet och lämna in imorgon. Tror jag kan klara det lite bättre nu i alla fall. Wellwell. Fick tillbaka engelskprovet. Hade slarvat bort mitt MVG kan jag säga.. Fick i och för sig två extrapoäng så jag nådde MVG men ändå. hade haft två poäng ifrån max om jag inte hade slarvat. Wellwell.
Efter skolan åkte jag och Tommy till Lager157. Hade tänkt köpa ett par nya skor men de var inte i rätt färg så det blidde inget. Fick vänta länge som aset på bussen. Blä. Hittade inget på Marieberg heller så jag blev ledsen. Var på IKEA hur länge som helst. Jag och Tommy lekte med bävrar och lekte med någon dator. Det var kul. Jag köpte
en ljusslinga som man ska sätta upp på fönstret, hoppas det blir gulligt.
Kollade på Heroes och sådär när vi kom hem och sen var det mys och godnatt.

Hade för mig att jag började tio över tio idag men det gjorde jag inte, vilket resulterade i att jag kom försent. Typ tio minuter men ändå. Hann i alla fall köra en låt på MUKO:n. Sen var det GEMU. Känns bra där nu. Vi var i en datasal och fick gå in på en sida på internet där det finns en massa övningar. Bra som tusan. Sen s-block. Fick tillbaka provet. Man fick inga betyg, men man skulle ha hälften rätt för att få godkänt och jag klarade mig bra över det så jag tror jag fick VG eller nåt ditåt i alla fall. Bra.
Tog en promenad upp på stan. Hade körlektion som gick sämst. Jag suger på att köra bil. Speciellt när jag är stressad och kör i stan. Blä. Övningsköra i helgen.
Måste sätta mig och göra matte nu. Fast först behöver jag ta ett uppvärmande bad. Och så måste jag plugga sång och piano. Åh, jobbigskolapunktnu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0