In a bullet proof vest with the windows all closed

Söndagen den tjugoåttonde oktober nollsju

Artonochfemton:
Igår var det lite mysigt med släktkalas hos Tommy. Hans farmor är så bäst! Vi fick lite godis och så fick vi varsin trisslott, dock nitlotter. Sen åkte vi med henne till stan och då fick vi pengar att gå och äta för. För gullig är hon.
På kvällen kollade vi lite på tv och sådär.

Imorse hade jag glömt att det blivit ändrat till vintertid så vi var en timma förtidiga upp men det var bara skönt för då kunde vi gå ner och kolla på lite AFV.
Jobbat hela dagen. Varit väldigt mycket folk men inte konstigt eftersom det är lönehelg. Jobbar måndag, onsdag, fredag, lördag, söndag den här veckan. Blir inte mycket till lov för min del.. Men det blir pengar!



Artonfyrtionio:
Egentligen. Vad gjorde jag när jag inte hade jobb? Inte ett piss. Umgicks med Tommy typ. Det gör jag nu också. jag tycker faktiskt inte jag har offrat någonting fastän jag jobbat varje helg sen mitten av juli. Jag tar det som något positivt att de vill att jag ska jobba, det visar ju på att jag är duktig och omtyckt på jobbet och det vill man väl? Och att få de där pengarna i mitten av månaden, det är så fint så ujejuj. Så himla skönt att kunna unna sig saker ibland. Hade jag inte jobbat hade jag itne haft ett träningskort. Det hade ju varit lite jobbigt. Jag hade inte kunnat åka iväg på grejer, inte kunnat köpa bra presenter till födelsedagar. Så grymt skönt att ha jobb, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0