I try to get by

Torsdagen den tjugofemte oktober nollsju

Tolvfyrtiotvå:
Jag väntade förgäves igår. Det kom inget samtal. Det kändes verkligen piss, jag ville så himla mycket. Jag var ganska förstörd igår faktiskt, det erkänner jag. Fan också. Men men, jag får väl ta det. Försöka gå vidare och så.
Idag hade vi MUKO. Hann köra Freedom och Don't let the sun go down on me. Det blir nog bra sen, vi gillar't.
Nu hardet varit akustisk konsert i F1. Det var många som var bra, Risbergska äger.
Nu sitter jag och väntar på s-block. Vill verkligen inte idag, kommer vara så sjukt segt. Kolla klart på filmen. Har man tur kanske man kan få åka hem lite tidigare. Kanske kan ljuga ihop något, hehe. Nejdå. Eller jo kanske.
Ikväll blir det till att plugga matte. har prov imorgon och jag kan ärligt talat säga att jag kommer få IG. Frågan är om det ens är värt att plugga ikväll? Anywho, jag får väl göra mitt bästa. Jag blir stört glad om jag får G!
Imorgon ska jag faktiskt åka till Nora, första gången på länge. Får se om jag dör eller inte. Förhoppningsvis inte. Tommy har lovat att inte släppa in katten på rummet och att byta sängkläder. Kanske klarar mig.



Sjuttonfyrtiofyra:
Jag är trött. Det är jag jämt.
Kollade klart på "Mycket väsen för ingenting". Förstod inte så mycket ändå men förhoppningsvis ska vi kunna göra en bra redovisning av den sen i alla fall.
Jag är hungrig. Snart mat, kyckling och quinoa, mums. Ska nog lägga mig i badet sen, värma upp inför råplugget av matte. Känns ju väldigt bra att det bara var fyra stycken i svåra gruppen som klarade provet. Very well, vem behöver matte B?
Bränner ut mitt älskade Gilmore Girls nu! :D


Tjugoettnollnio:
Jag har pluggat matte i en och en helv timma i sträck nu. Det går sådär. En hel del som jag har lätt för men en hel del som jag verkligen inte fattar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0