I live in a lie

Tisdagen den sextonde oktober nollsju

Sextonfemtiofem:
Igår blev det en bra dag. Hade jättekul på teatern.
Sen åkte jag upp och mötte min pälskling på stan. Jag kom på att det vore kul med bio. Sagt och gjort; vi köpte biljetter till Stardust. Eftersom det var en stund kvar tills den började så passade vi på att gå till H&M och jag köpte en ny munktröja, wei. Filmen var jättebra också.
Hem. Var trött men Tommy var tvungen att plugga teori. Bajsunge. Fick i alla fall massage. ^^

Imorse åkte jag med Tommy till Vägverket där han gjorde sitt teoriprov. Han klarade det, såklart.
Hade ensemble. Spelade igenom alla våra låtar. Kommer bli såååå bra! Hjärta musikestet.
Sen kulturhistorisk fördjupning. Jag höll på att somna. Linserna krånglade. Fyfan.
Gick och simmade. Skönt. Bokat pilates och vattenaerobics. Yes.
Nu ska kollas på AFV och sen sova, eller nåt. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0