I knew it

Måndagen den femtonde oktober nollsju

Tioochfjorton:
Vaknade två gånger inatt av att jag var jättetörstig. Det är då man bara vill ha ett göas vatten bredvid sängen. När jag väl druckit blev jag kissnödig. Darn.
Var trött när jag varknade av mobilen. Ville inte gå upp. Så kom jag på att det är den femtonde vilket betyder lön och månadsdag och då blev jag glad.
Har haft matte. Lasse kom typ femtio minuter försent men det gjorde inget för jag klarade mig själv. Bara det att jag gör fel på vissa tal fastän andra laikadana blir rätt. Förstår inte hur det går ihop, men men.
Har engelska nu. Har skrivit ut min text. Borde plugga ord men dte har jag tid för senare också.
Har idrott sen. Jag ska vara duktig och kämpa på med mina muskler. Not. Jo, lite.
Sen teater. Är fasiken inte peppad. Why?
Efter skolan blir det i alla fall mys med bebis. Tror vi skippar att baka, det blir så sent. Kan köpa med oss nåt gottigotti istället.
Får ju som sagt lön idag. Det gillar vi. Två och fem får jag. Inga fel. Ska spara undan en tusing till Stockholm. Plus femhundringen från studiebidraget. Har ju ändå femtonhundra att röra mig med tills den första. Wei.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0